postanowiłem odświeżyć te stronę

Niedziela, 12 października 2008 · Komentarze(0)
Kategoria miasto
postanowiłem odświeżyć te stronę ;] ii zamierzam teraz częściej opisywać moje wypady bo będzie ich trochę o ile pogoda dopisze ^^

wiec dziś korzystając z pogody postanowiłem wybrać się na mały lans po okolicznych dzielnicach uznawanych za "wiejskie" :P

wyruszywszy od siebie spod klatki przejechałem przez wały do centrum, z stamtąd śmigłem na skałkę a następnie na grodzisko gdzie zjechałem małym i bardzo stromym zjazdem, po grodzisku śmigłem polnymi drużkami do Byczyny skąd pojechałem na stawy, tu nastąpiła mała przerwa na banana :P po konsumpcji boskiego owocu postanowiłem objechać to jeziorko, i odkryłem ze jest tam mała wąska ścieżka pełna korzeni która przetestuje bardziej jak się pojawi wymarzony full :P wracając postanowiłem wpaść na źródełko za Byczyną , stamtąd jechałem z powrotem grodziskiem lecz nie jechałem na centrum tylko skręciłem tak jakby na mały rynek i stamtąd znowu wałami koło cmentarza do góry i prosto do domu przez moje podwale ;]

po za tym zlookajcie to foto